Razlagamo kakšna je razlika med manikuro in pedikuro
November 10, 2017
Hrana pri 12. letni punčki – TOLAŽBA ALI GORIVO?
May 4, 2018
Show all

Življenje vsakemu posamezniku pomeni nekaj drugega. Tako se tudi stvari, posla, komunikacije, … lotevamo vsi drugače. A nekaj drži za vse, če želimo spremembo v našem življenju, moramo za te spremembe poskrbeti sami. Zanimivo je, da so te spremembe resnično mali koraki do vseh naših višjih, zapletenih ciljev.

Jaz se držim načela; ne spreminjaj svojih zdajšnjih navad, le nove vključi v vsakdanjik – prej ali slej boš ugotovil/a, katera navada je zate bolj smiselna, uporabna in s katero se lahko poistovetiš. Preberi si naslednje navade, ki so pripomogle k uresničitvi mojih lastnih želja in želja mnogih uspešnih ljudi!

Mojih 7 navad s katerimi bom svoje življenje spremenil/a na boljše:

1. Po jutru se dan pozna!

Začnite svoj dan s kozarcem tolpe limonade, ki zbudi organizem in pospešuje metabolizem, okrepi imunski sistem in dviga življenjsko energijo ter po določenem času izboljšuje prožnost vaše kože.
Ko ste zbudili svoj organizem, si privoščite odličen in hranljiv zajtrk!

2. 30 min vadbe na dan, odžene bolezni stran!

Svojemu telesu in umu zadostite dovolj fizične aktivnosti. Naj bo to aktivni sprehod v naravi, kolesarjenje, igre z žogo s prijatelji, jutranje tibetanske vaje, joga, … Izberite tisto, v čemer uživate. Vadba bo prav tako pospešila vaš metabolizem in hkrati pripomogla k upočasnitvi staranja. Če pa si želite izgubiti kakšen odstotek telesne maščobe, vam bo prav vadba omogočila in pokazala zelo hitre rezultate.

3. Prigrizki na poti so rešitev pred lakoto in »nažiranjem»!

Hiter tok življenja, hitra prehrana in hitri odvečni kilogrami – ste se našli? Če se želite izogniti hitri prehrani in posledično slabemu počutju, si med glavnimi obroki (zajtrk, kosilo, večerja) NUJNO privoščite male prigrizke kot je sadje, oreščki, sveža zelenjava (paprika, korenje), zelenjavno-sadne smutije ali pa kakšen zdravi sendvič z zelenjavnimi namazi, solato, paradižnikom. Vedno si lahko privoščite tudi več vrst solat!

4. Človeški organizem za svoje delovanje potrebuje VODO!

Zdrav življenjski slog se začne takrat, ko svojemu organizmu zagotovite dovolj zdrave prehrane in gibanja ter zadostno količino vode. Brez zadostne količine vode, vaš organizem ne zmore izločiti slabih in nekoristnih stvari iz vašega telesa!

5. Spanec je vir življenjske energije!

Karkoli želite doseči v svojem življenju, potrebujete dovolj spanca – takrat se vaš organizem regenerira. Poskusite 14 dni zaporedoma hoditi v posteljo najkasneje med 22.-23. Uro – opazili boste ključne spremembe kot so več dnevne energije, boljša koncentracija pri delu, stvari/ljudje/dogodki vas ne bodo spravili iz tira, …

6. Zagotovite svojim možganom dovolj informacij!

Branje knjig izboljšuje spomin, logično razmišljanje in domišljijo. Hkrati pa tudi znanstveno dokazano upočasnjuje demenco. Dovolj je, če dnevno preberete 20-50 strani, seveda pa količino strani stopnjujte – napredovali boste hitreje kot ste si mislili!

7. Postavite spoštovanje in hvaležnost na prvo mesto v svojem življenju!

»Mislim, torej sem.« In vaše misli so tiste, ki vas oblikujejo. Negativno razmišljanje, neprestano pritoževanje (šef, služba, vreme, promet na cesti, počasna babica na prehodu za pešce, …) vas postavlja v neprestani stres, ki ga znašate nad vaše bližnje!
Vedno, ko vas nekaj razjezi, raje povejte zakaj ste hvaležni, koga imate radi in kaj ste dobrega jedli danes – če ne verjamete, poskusite sami. Postavite si izziv za naslednjih 14 dni in pritoževanje popolnoma izključite iz svojega življenja, da boste videli kako napredujete, pišite dnevnik – PRESENEČENI BOSTE!

 


Želimo vam prijetno uresničitev teh 7. navad! Z nami lahko delite svojo zgodbo na Instagramu – označite nas (@jwzjonca) in dodajte #joncaživljenje!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *